The Bake House

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Lina - 23 juli 2012 17:43

        Ja, detta receptet är helt uuuuunnnderbart gott,lätt och värt att pröva. Det kanske låter krabbigt men det är det inte. Men det är sklart mer moment än muffins men värt "beväret" Receptet kommer ifrån ica. Passar särskilt till ett glas med mjölk. Man kan både använda färska blåbär eller upptinade frysta blåbär. Och man behöver ju såklart inte bara ha blåbär i, jag hade i både blåbär och hallon, muumms.....

Receptet: http://www.ica.se/Recept/blabarskakor-715234/


Av Lina - 23 juli 2012 17:11

Jag har gjort massor med nya ändringar idag på bloggen, utséende, nytt bloggnamn och frånochmed nu fler inlägg eftersom denna bloggen inte bara handlar om bakat utan också om glafusing och kort/pyssel. Vilket vissa kanske blir lite mer intresserade av. Men ni kanske inte vet vad glasfusing är? Det är när man smälter ihop särskilda glas med varandra och skapar smycken/skålar/prydnad saker. Det är nämnligen ett av mina nya intressen :)

Jag hoppas att ni också blir lite intresserade för det är underbart kul. Men det är klart att fusingen inte kommer ta över allt bakande så fortsätt kolla. Förrästen kommer det bli mer inlägg frånochmed nu, så därför hoppas ja på mer besökare!


Och förrästen säg gärna vad ni tyker om alla nya ändringar och så :)


Tjao! // Lina

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Lina, är 14 år och älskar att baka och pyssla. Det är det min blogg handlar om. Följ gärna bloggen på Blogkeen.se för bäst uppdatering. uppdatering.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Strawberry On Top Of Cupcake

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards